Pages

Wednesday 20 July 2011

InFoMaTiOn.....

Program RezekiNiaga diasaskan oleh En Rosli Albakri setengah tahun lalu dilancarkan pada 01/07/2010. Dan web RezekiNiaga.biz dilancarkan 20/05/2011. Syarikat merupakan Resseler Ebook dan Pengedar produk kesihatan luaran & dalaman yang telah beroperasi selama 3 tahun di bawah label PKS. 

Pelanggan syarikat terdiri dari peniaga dan pemborong dari seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak dan kini telah menerokai pasaran ke Singapore serta Brunei.  Pengasas mempunyai dalam bidang perniagaan trading dan pemasaran serta MLM  hampir  10 tahun.  Hasil perbincangan maka terhasilnya RezekiNiaga.biz yang mengabungkan sistem trading dan pemasaran ke ere global. 
 
Sistem RezekiNiaga.biz membuka peluang kepada ahli untuk bersama-sama berniaga atau menambah pendapatan melalui Plan PASIF atau lebih tepat sebagai FUNDER/SLEEPING PARTNER di mana setiap ahli yang bersama kami akan dibayar keuntungan kadar keuntungan harian 1.8% mengikut Al-MUDHRABAH selama 200 hari.  

 
RezekiNiaga.biz akan terus membantu ahlinya menambah pendapatan dan meningkatkan ekonomi  keluaraga sampai ke peringkat antarabangsa dengan kerjasama semua pihak.  Nasihat dan pandangan dari semua ahli serta trader diperlukan dari masa ke semasa bagi membantu pembangunan bersama.
Objektif syarikat adalah untuk membantu sesama insan bagi meningkatkan taraf hidup dan ekonomi sejagat  serta pembangunan ummah sebagai mampan kepada Negara menuju wawasan 2020.

No comments:

Post a Comment